مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:052020-09-28فرهنگي

نوشهر کاندیدای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در پساکرونا


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با توجه به اینکه دو سالن نیز در بهشهر داریم، این آمادگی وجود دارد تا نوشهر یکی از شهرهای کاندیدای برگزاری جشنواره استانی تئاتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، وجود زیرساخت های فرهنگی و هنری برای هر شهری یکی از ضروریات اساسی در این حوزه  به شمار می رود و داشتن این امکانات، امتیاز بسیار مهمی برای ان شهرستان محسوب شده و فضا را برای میزبانی از برنامه های مختلف فرهنگی و حتی جشنواره های مهم استانی و ملی فراهم می کند.

از این رو، هم زمان با هفته دولت سالن بِلَک باکس حرفه ای تئاتر که با همت و تلاش مثال زدنی مدیریت فرهنگ و ارشاد نوشهر که خود برخاسته از متن و بطن فرهنگ و هنر است با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در حالی افتتاح شد و به بهره برداری رسید و فصل تازه ای را در این حوزه رقم زده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این باره با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر زیرساخت مناسبی در حوزه فرهنگ و هنر داریم، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی نوشهر سالن آمفی تئاتر بسیار خوبی دارد که در حال بازسازی است و یک گالری خیلی مناسبی هم ایجاد شد و در کنار این امکانات سخت افزاری، خلاء وجودی یک بِلَک باکس حرفه ای تئاتر نیز حس می شد که این هم در هفته دولت افتتاح شد و به بهره برداری رسید و اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشهر کاندیدای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در پساکرونا

نوشهر کاندیدای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در پساکرونا