مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-28پزشكي

بستری شدن 328 کرونایی در بیمارستان های قزوین


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز دوشنبه هفتم مهر 70 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند با این حساب تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 328 نفر رسید.

- ایسنا/قزوین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز دوشنبه هفتم مهر 70 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند با این حساب تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 328 نفر رسید.

جلال رحمانی در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان قزوینی به کرونا ویروس اظهار کرد: از روز یکشنبه ششم مهر تا دوشنبه هفتم مهر 70 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 328 نفر رسیده است که از این تعداد 86 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول دوشنبه شب هفتم مهر در بخش خبری سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته (از روز یکشنبه ششم مهر تا دوشنبه هفتم مهر) چهار نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 328 کرونایی در بیمارستان های قزوین

بستری شدن 328 کرونایی در بیمارستان های قزوین