مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-28سياسي

دشمن دنبال تحریف ارز ش های دفاع مقدس است/ روشنگری نسل امروز موردتوجه باشد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه دشمن دنبال تحریف ارز ش های دفاع مقدس است، گفت: همه ما در قبال ارشاد و روشنگری نسل امروز مسؤول هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی دوشنبه شب در جمع مردم مسجد جمعه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حضرت آقا در این هفته، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرمودند که بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید در اولویت امور ما باشد و این جزو وظایف ذاتی ماست و ما نیز تلاش می کنیم تا به فرمایش ولی زمان خویش به نحو احسن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: حضرت آقا در سخنان خویش فرمودند که ما برای اینکه بتوانیم ارزش های دفاع مقدس را به خوبی منتقل کنیم و راجع به آن سخن بگوییم؛ ابتدا باید عرصه و میدان دفاع مقدس را بشناسیم و اشارات ایشان برای تعریف این موضوع این است که هدف از جنگی که بر ما تحمیل شد، چه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: جنگ بر ما تحمیل شد، نه برای اینکه شخصی به نام امام آمد و انقلابی کرد و پادشاهی را از شاهان پهلوی گرفت و جنگ بر ما تحمیل نشد، صرفاً به دلیل به خطر افتادن منافع صدام؛ جنگ بر ما تحمیل شد، چون در سال 57 قطب سومی در جهان بروز و ظهور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال تحریف ارز ش های دفاع مقدس است/ روشنگری نسل امروز موردتوجه باشد

دشمن دنبال تحریف ارز ش های دفاع مقدس است/ روشنگری نسل امروز موردتوجه باشد