مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-28سياسي

آثار جنگ بر چهره خوزستان باقی مانده است/ فرهنگ ما می توانیم را از شهدا آموختیم


شهدا فرهنگ ما می توانیم را به ما آموختند هرکجا که این فرهنگ به کار گرفته شد پیشرفت کردیم و هر جایی که آن را کنار گذاشتیم با مشکلات بزرگ روبرو شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری امشب در همایش گرامیداشت شهید سید محمدعلی جهان آرا اظهار کرد: هرچه عزت، کرامت، پیشرفت و معنویت داریم به برکت شهداست و تکریم این بزرگمردان با تکریم آرمان های آنها است.

وی با بیان اینکه شهدا دیگر تنها یک فرد نیستند بلکه یک مکتب هستند، عنوان کرد: اگر تحولات جهانی را بعد از به پایان رسیدن جنگ تحمیلی بنگریم سرانگشت شهدای ما را در پشتوانه فکری همه تحولات مثبت جهان در زمینه استقلال خواهی، عدالت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم می بینیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهدا فرهنگ ما میتوانیم را به ما آموختند، که امام راحل(ره) آن را مطرح کردند و مقام معظم رهبری علَم آن را به دوش گرفتند و هرچه از خیر و برکت پیش آمده به برکت همین فرهنگ است.

حیدری افزود: شهدا عاملان به فرهنگ ما میتوانیم بودند.

شکست حصر آبادان در شرایطی انجام شد که هیچکس تصور آن را نداشت که با قدرت دشمن و محاصره شدید آبادان بتوان از صف دشمن گذشت اما همین شهید بزرگوار ما شهید جهان آرا و همرزمانش با رسیدن دستور امام(ره) بر لزوم شکست حصر آبادان، این ماموریت غیرممکن را با فرهنگ ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار جنگ بر چهره خوزستان باقی مانده است/ فرهنگ ما می توانیم را از شهدا آموختیم

آثار جنگ بر چهره خوزستان باقی مانده است/ فرهنگ ما می توانیم را از شهدا آموختیم