مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-28اقتصادي

سرانه آتش نشانی در استان سمنان فراتر از میانگین کشوری


معاون عمرانی استانداری سمنان با اشاره به تعدد آتش نشانان در استان گفت: خوشبختانه 268 نفر در کل استان در استخدام آتش نشانی هستند که این تعداد بالاتر از نرخ و استاندارد تعریف شده در سطح کشور است.

- منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتش نشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اظهار کرد: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می دهد .

وی با بیان اینکه هزینه های زیادی متحمل آتش نشانان می شود اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره مند هستند افزود: توجه مسوولان و خصوصا شهرداری ها به تخصیص اعتبارات به آتش نشانی ها امری ضروری است.

فخری با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد ،ادامه داد: با وجود شیوع کروناویروس، استان سمنان در این ایام نیز قابل توصیف به یک کارگاه عمرانی است، چرا که امور عمرانی استان در این شرایط نیز به طور جدی پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه های عمرانی ایجاد نشده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان خدمات دهی به مردم را وظیفه مسوولان دانست و تصریح کرد: هر قدر این خدمات صمیمانه تر به مردم هبه شود مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آتش نشانی در استان سمنان فراتر از میانگین کشوری

سرانه آتش نشانی در استان سمنان فراتر از میانگین کشوری