مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:252020-09-28سياسي

بازدید فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رییسی از پروژه برفکوه چاروسا+تصویر


فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رییسی از مسیر برفکوه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه سفرهای فرماندار و امام جمعه شهر دهدشت از مناطق مختلف و محروم شهرستان کهگیلویه این بار به همراه امام جمعه قلعه رییسی، رییس اداره راه و شهرسازی، شورا و شهردار قلعه رییسی از محور ارتباطی برفکوه چاروسا بازدید کردند.

در این بازدید امام جمعه و مسئولین حوزه قلعه رییسی ضمن تشکر از فرماندار کهگیلویه و امام جمعه شهر دهدشت به دلیل بازدیدهای مکرر از مشکلات حوزه چاروسا بر اهمیت مسیر برفکوه اشاره که با بازگشایی این مسیر عشایر و مردم چاروسا، دشمن زیاری و دیشموک با کیلومتر کمتری به آجم و دلی کما سفر خواهند کرد.

امام جمعه قلعه رییسی در این سفر خواستار افزایش دادن وسایل نقلیه از سوی راهداری و حمل و نقل شد و گفت: امیدواریم برای همیشه این پروژه بازگشایی و تحویل مردم داده شود تا مردم بهتر بتوانند استفاده و عبور مرور کنند.

اتابک فرماندار کهگیلویه در این بازدید از راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان خواست تا با افزایش و تاکید بیشتر بر بازگشایی این مسیر عنوان کرد: مسیر برفکوه یکی از مسیرهای است که خواست عموم مردم است و راهداری و حوزه فرمانداری کهگیلویه با حساسیت بیشتری به این مسیر نگاه می کند که امیدواریم تا قبل از بارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رییسی از پروژه برفکوه چاروسا+تصویر

بازدید فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رییسی از پروژه برفکوه چاروسا+تصویر