مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:002020-09-28اقتصادي

تصویب اعتبار 103 میلیارد تومانی بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب 103 میلیارد تومان اعتبار برای بخش گردشگری و زیرساخت آن در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب 103 میلیارد تومان اعتبار برای بخش گردشگری و زیرساخت آن در استان خبر داد.

مجید صفایی عصر امروز دوشنبه هفتم مهر ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: شعار امسال هفته گردشگری توسعه روستایی بوده و جلوگیری از مهاجرت ها و توسعه اشتغال گردشگر محور در این راستا دیده شده است.

وی از ثبت دو روستای الگن و المور در حوزه بوم گردی خبر داد و تصریح کرد: توزیع اعتبار مناسبی با محوریت شهرستان ها خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای ده ها پروژه زیرساختی، اظهار کرد: تحولات بزرگی در استان خواهیم داشت.

صفایی با بیان اینکه برنامه های کاری ما در سه حوزه تخصصی است، تاکید کرد: سال جاری طرح های متعدد گردشگری با محوریت روستایی هدفگذاری شده و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سال جهش تولید، بیان کرد: 30 طرح در سال جهش تولید با محوریت استان به تأیید رسیده که 9 پروژه مربوط به میراث فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار 103 میلیارد تومانی بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

تصویب اعتبار 103 میلیارد تومانی بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد