مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-28سياسي

رییس جمهور به بهارستان نمی رود


به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در مجلس حضور نمی یابد و آقای جهانگیری فردا در مجلس حضور می یابد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به دلیل موافقت نکردن ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در مجلس حضور نمی یابد و آقای جهانگیری فردا در مجلس حضور می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری درباره حضور رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: آقای رییس جمهور تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است.

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که ما صلاح نمی دانیم رییس جمهور فردا(سه شنبه، 8 مهر) در جلسه رای اعتماد در مجلس حضور یابد.

لذا به دنبال عدم موافقت ستاد، رییس جمهور برای معرفی علیرضا رزم حسینی فردا در مجلس حضور نمی یابد اما اسحاق جهانگیری، معاون اول وی در این جلسه حضور می یابد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از اعضای هیات رییسه مجلس مبنی بر مخالفت مجلس با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد، گفت: ما درخواستی برای حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به مجلس نداده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به بهارستان نمی رود

رییس جمهور به بهارستان نمی رود