مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-28ورزشي

پدیده بارسلونا هم تیمی مهدی طارمی می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش بود که سرمربی جدید بارسلونا یعنی رونالد کومان اعلام کرد در این فصل به ریکی پویج، پدیده جوان این تیم خیلی بازی نخواهد رسید و بهتر است که او برای کسب تجربه و به میدان رفتن بارسا را ترک کرده و به شکل قرضی راهی تیم دیگری شود.

- برخی منابع از علاقه باشگاه پورتو پرتغال به جذب پدیده جوان بارسلونا یعنی ریکی پویج خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش بود که سرمربی جدید بارسلونا یعنی رونالد کومان اعلام کرد در این فصل به ریکی پویج، پدیده جوان این تیم خیلی بازی نخواهد رسید و بهتر است که او برای کسب تجربه و به میدان رفتن بارسا را ترک کرده و به شکل قرضی راهی تیم دیگری شود.

این اظهارنظر در حالی از سوی سرمربی هلندی مطرح شد که پیش از این از پویج به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان بارسلونا یاد می شد.

با این حال صحبت های کومان تمام معادلات را به هم زد و پس از آن بسیاری از تیم ها به جذب پدیده جوان و با استعداد بلوگرانا علاقه نشان دادند.

حالا اما گزارش ها در اسپانیا و پرتغال حاکی از آن است که باشگاه پورتو به جذب پدیده جوان بارسلونا ابراز علاقه نشان داده و قصد دارد با قراردادی قرضی او را به خدمت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده بارسلونا هم تیمی مهدی طارمی می شود؟

پدیده بارسلونا هم تیمی مهدی طارمی می شود؟