مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:252020-09-28سياسي

تقدیم استوارنامه سفیر جدید کشورمان به رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی


رضا قلیچ خان، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی استوارنامه خود را به شفیق جعفروویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین تقدیم کرد.

- رضا قلیچ خان، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی استوارنامه خود را به شفیق جعفروویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شفیق جعفروویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با قدردانی از حمایت های ایران از مردم و کشور بوسنی و هرزگوین از ابتدای استقلال این کشور، گفت: ایران کشوری بزرگ و مهم است و روابط دو کشور همیشه در سطح خوبی قرار داشته و دولت بوسنی و هرزگوین از توسعه مناسبات همه جانبه با ایران استقبال می کند.

رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با اشاره به سفرهای مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور در سال های اخیر، افزود: امیدوارم با برطرف شدن محدودیت های ناشی از پاندمی کرونا شاهد تبادل هیات های طرفین و ادامه رایزنی های مقامات دو کشور در تمامی سطوح باشیم.

جعفروویچ با اشاره به تبادل پیام های کتبی با دکتر روحانی در خصوص شیوع ویروس کرونا، با قربانیان ناشی از این پاندمی در دو کشور ابراز همدردی کرد.

رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین افزود: امیدوارم ماموریت جناب عالی موجب توسعه هرچه بیشتر مناسبات و همکاری ها میان دو کشور باشد و نیاز است تا روابط می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم استوارنامه سفیر جدید کشورمان به رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی

تقدیم استوارنامه سفیر جدید کشورمان به رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی