مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:152020-09-28سياسي

«دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد


مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با اشاره به اینکه «دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد،گفت: به نظر می رسد در چهارمین سالگرد دفاع مقدس لازم است فیلم های بیشتری با این موضوع داشته باشیم.

- مجتبی محمودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: این فیلم که مضمون دفاع مقدس دارد و به بحث رسالت رسانه ها و جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره دارد در این ایام برای اصحاب رسانه اکران شد.

  مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی ادامه داد: پردیس سینمای هویزه با خانه مطبوعات خراسان رضوی همکاری خوبی داشت و امروز هم میزبان بیش از 200 نفر از اصحاب رسانه در مشهد و تعدادی از خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت بودیم و از این عزیزان تقدیر شد.

  وی بیان کرد: حضور کارگردان مشهدی این فیلم و تهیه کننده و مدیر رسانه ای این فیلم در جمع اصحاب رسانه سبب شد که خیلی از نکات راجع به این فیلم که جزو فیلم های پر سر و صدای اخیر بود مطرح و گفت وگوهای خوبی در مورد این فیلم انجام شد.

محمودی با اشاره به اینکه به نظر می رسد در چهارمین سالگرد دفاع مقدس لازم است فیلم های بیشتری با این موضوع داشته باشیم، اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم دیدن این فیلم جرم است که از جمله فیلم هایی که متناسب با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد

«دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد