مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-28ورزشي

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از چندی پیش گمانه زنی ها درباره آینده پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال آغاز شده بود.

او از اواخر تابستان وارد سال پایانی قرارداد خود با توپچی ها شد و به همین دلیل شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم لندنی و پیوستن به .

- ستاره گابنی آرسنال اعتراف کرد که جدی ترین پیشنهادش از بارسلونا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، از چندی پیش گمانه زنی ها درباره آینده پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال آغاز شده بود.

او از اواخر تابستان وارد سال پایانی قرارداد خود با توپچی ها شد و به همین دلیل شایعات درباره احتمال جدایی او از تیم لندنی و پیوستن به غول های فوتبال اروپا از جمله اینتر و بارسلونا قوت گرفت.

در ابتدا به نظر می رسد که مذاکرات آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و او قصد دارد از این تیم جدا شود اما در نهایت دو هفته پیش مشخص شد که این ستاره گابنی قرارداد جدیدی با توپچی ها امضا کرده و تا سال 2023 در جمع آنها ماندگار خواهد شد.

اوبامیانگ که با کانال پلاس فرانسه صحبت می کرد، فاش ساخت که از بارسلونا پیشنهادی جدی داشت ولی آن را رد کرد: بله، پیشنهادات مختلفی داشتم به خصوص از بارسلونا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم

اوبامیانگ: به 2 دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کردم