مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-28سياسي

ایران و چین علیه انحصار طلبی هم صدا شوند


دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با وزیر امور بین الملل حزب کمونیست چین پیش از ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانس پیرامون گسترش روابط دو کشور و مسائل جهانی به گفتگو پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و «سونگ تائو» روز دوشنبه هفتم مهرماه به گفتگوی تصویری پرداختند.

در ابتدای این دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از مواضع چین در قبال ایران گفت: از مواضع شما در مورد کشورمان و حمایت مقامات شما در سازمان ملل و شورای امنیت از ایران قدردانی می‌کنم.

آمریکایی‌ها در تبلیغاتشان روابط ما و شما را تحریف کرده اند و در مورد ایران و چین سخنان خلاف واقع زیادی را بر زبان رانده اند و بایستی همراه با هم جبهه مشترک ضد تحریف و جوسازی آمریکا تشکیل دهیم.

دکتر محسن رضایی با اشاره به وضعیت و عملکرد‌های حاکمان آمریکا در مناسبات جهانی گفت: آمریکا به تقابل با اکثریت کشور‌های جهان روی آورده است.

پیشینه تاریخی آمریکا، سابقه خوبی نبوده است، ولی در چند سال اخیر شاهد یک فاجعه جهانی هستیم که آقای ترامپ آن را رقم زده است.

آمریکایی‌ها قبلا دم از آزادی می‌زدند و، اما اکنون در کنار آزادی، عدالت را نیز زیر پا گذاشته اند و امروز می‌بینیم که آمریکایی‌ها آزادی و عدالت و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و چین علیه انحصار طلبی هم صدا شوند

ایران و چین علیه انحصار طلبی هم صدا شوند