مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:052020-09-28پزشكي

50 درصد بیماران کرونایی بستری در گیلان سالمندان هستند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اکنون حدود 50 درصد از بستری های کرونا در استان بالای 60 سال هستند ادامه داد: سالمندان سه تا چهار برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر هستند.

- ایسنا/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اکنون حدود 50 درصد از بستری های کرونا در استان بالای 60 سال هستند ادامه داد: سالمندان سه تا چهار برابر بیشتر از سایر افراد در معرض خطر هستند.

دکتر آبتین حیدرزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت روز سالمند در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد با اشاره به درپیش بودن هفته ملی سالمند اظهار کرد: 7- 13 مهرماه بمناسبت هفته ملی سالمند نامگذاری شده است.

وی شعار ملی هفته سالمند را کرونا، فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان عنوان و تصریح کرد: رسانه ها در آگاهی بخشی، مطالبه گری فرهنگ و گفتمان سازی برای سلامت سالمندان نقش ویژه ای دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه متاسفانه تعدادی زیادی از سالمندان را در دوران شیوع کرونا در اسفندماه گذشته از دست دادیم گفت: 17 درصد مبتلایان به کرونا در گیلان در اسفندماه سال گذشته افراد بین 50 تا 60 سال بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد بیماران کرونایی بستری در گیلان سالمندان هستند

50 درصد بیماران کرونایی بستری در گیلان سالمندان هستند