مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-28سياسي

خطر تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان ثبت و ضبط شود


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به خطر تحریف دفاع مقدس گفت: باید خاطرات رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده ثبت و ضبط شود.

- فردوس - فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به خطر تحریف دفاع مقدس گفت: باید خاطرات رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده ثبت و ضبط شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی قاسمی شامگاه دوشنبه در همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: آنچه تا کنون این انقلاب را زنده نگه داشته است پایبندی مردم به ولایت فقیه و بصیرت در تمام صحنه ها بوده است.

وی با بیان اینکه خاطرات و فرهنگ دفاع مقدس باید ثبت و ضبط شود گفت: از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس می خواهم با تشکیل گروههای دورهمی نسبت به نگارش خاطرات خود اقدام کنند تا برای نسل آینده بماند.

قاسمی یکی از خطرات را تحریف دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ جاودانه آن دوران که در مدیریت امروز نظام نیز بسیار کار آمد است در قالب هنر بیان شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر اینکه باید قوی شویم گفت: راهی جز تقویت بنیه نظامی و اقتصادی نداریم در غیر اینصورت چشم طمع دشمنان به این کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان ثبت و ضبط شود

خطر تحریف دفاع مقدس/ خاطرات رزمندگان ثبت و ضبط شود