مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:502020-09-28سياسي

شکست تحریم ها با شکست جریان تحریف امکان پذیر است


یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از تهدیدهای جدی برای انقلاب و دفاع مقدس جریان تحریف است که اگر این جریان شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمدعلی زارع زاده عصر امروز در گردهمایی اساتید بسیجی استان یزد در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از خطرات تهدیدکننده انقلاب و دفاع مقدس جریان تحریف است که اگر این جریان شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست می خورد.

وی افزود: اگر تمام استادان کشور و دانشگاه های استان یزد همراهی کنند، می توانند ابتدا جریان تحریف و سپس جریان تحریم را شکست دهند.

زارع زاده ادامه داد: امام علی (ع) از جریان تحریف ضربت خورد و به شهادت رسید، امام حسن (ع) به خاطر جریان تحریف، صلح اجباری را پذیرفت و امام حسین (ع) نیز به دلیل تحریف در دین به شهادت رسید و اکنون هم عده ای به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند.

وی، هدف دشمن از راه اندازی جنگ تحمیلی را نابودی انقلاب دانست و عنوان کرد: بقیه امور مثل قرارداد 1975 الجزایر و تجزیه خوزستان و اروندرود بهانه بود.

زارع زاده تصریح کرد: اگر باز فضای قبل از جنگ در کشور اتفاق بیفتد و لیبرال ها و ملی گراها قدرت پیدا کنند، صدام دیگری می تواند به ما حمله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تحریم ها با شکست جریان تحریف امکان پذیر است

شکست تحریم ها با شکست جریان تحریف امکان پذیر است