مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-28بين الملل

ماشین لباسشویی در جمع تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو


موضوع، رخت چرکهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به سوژه برای تظاهرات کنندگان علیه او تبدیل شده است تا آنها با آوردن ماشین لباسشویی به تمسخرش بپردازند.

- موضوع، رخت چرکهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به سوژه برای تظاهرات کنندگان علیه او تبدیل شده است تا آنها با آوردن ماشین لباسشویی به تمسخرش روی آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، موضوع، رخت چرکهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش، سبب شده است که تظاهرات کنندگان علیه فساد وی، سوژه خوبی داشته باشند و با خود ماشین لباسشویی به میان تظاهرات کنندگان بیاورند.

بر اساس این گزارش؛ تصاویر و فایل های منتشر شده از تظاهرات کنندگان علیه فساد نتانیاهو و آوردن ماشین لباسشویی سبب شده است که کاربران به تمسخر نتانیاهو بپردازند و علاوه بر آن از ادامه نخست وزیری وی با وجود پرونده های فساد علیه او، خشمگین باشند.

کاربری با استهزا نوشته است: در نهایت نتانیاهو در امارات جا خوش خواهد کرد به همراه فاسدان.

تظاهرات علیه او ادامه دارد و تظاهرات کنندگان برایش ماشین لباسشویی مجانی آورده اند تا رخت چرکهایش را بشوید و آبرو ریزی نکند و رخت چرکهایش را به واشنگتن نبرد تا مجانی برایش آنرا بشویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین لباسشویی در جمع تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو

ماشین لباسشویی در جمع تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو