مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-28فناوري

روحانی: امروزه بدون اینترنت شیوه زندگی مدرن غیرقابل تصور است


رییس جمهور فناوری اطلاعات و ارتباطات را بخش جدایی ناپذیر از سبک زندگی دانست و اظهارداشت: امروزه بدون اینترنت و فناوری دیجیتال شیوه زندگی مدرن غیرقابل تصور است.

- حمل و نقل، ارتباطات از راه دور، مراقبت های بهداشتی، امنیتی، آموزشی و تقریباً هر بخش از جامعه وابسته به فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور ارائه گزارش های کیفی و کمی از وضعیت خدمات دولت الکترونیک، کاستی ها و نقاط قوت آن را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه انعکاس انتظارات و مطالبات مردم در زمینه خدمات هوشمند به مدیران دستگاه های اجرایی، آنها را در ارایه خدمات بهتر به مردم یاری خواهد کرد، همه دستگاههای اجرایی را موظف کرد که سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در شانزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اهمیت ضرورت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات گفت: همه دستگاه ها برای تأمین رضایت شهروندان و کاستن از دغدغه های آنان، روند فعالیت ها و خدمات خود را برای مردم اطلاع رسانی کرده و هرکجا ابهام و نگرانی برای مردم وجود دارد، فورا رفع کنند.

دکتر روحانی با بیان اینکه دولت الکترونیک باید در خدمت سلامت و معیشت شهروندان باشد، به همه دستگاه های اجرایی دستور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: امروزه بدون اینترنت شیوه زندگی مدرن غیرقابل تصور است

روحانی: امروزه بدون اینترنت شیوه زندگی مدرن غیرقابل تصور است