مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-28بين الملل

درخواست صلیب سرخ جهانی از طرفین درگیری قره باغ برای عدم حمله به غیرنظامیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته بین ­المللی صلیب سرخ از ژنو، این سازمان ضمن ابراز نگرانی نسبت به آثار انسانی اوج­ گیری مخاصمه در خطوط مقدم درگیری ها در منطقه ناگورنو-قره باغ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته بین ­المللی صلیب سرخ از ژنو، این سازمان ضمن ابراز نگرانی نسبت به آثار انسانی اوج­ گیری مخاصمه در خطوط مقدم درگیری ها در منطقه ناگورنو-قره باغ، با اشاره به گزارش­ های دریافت شده از وجود غیرنظامیان در میان مصدومان هر دو طرف خواستار آن شد که طرفین درگیری ها غیرنظامیان را مورد حمله قرار ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صلیب سرخ، کمیته بین­ المللی صلیب سرخ از طرفین می­ خواهد که تمامی اقدامات لازم را برای تضمین احترام و حمایت از جان غیرنظامیان و زیرساخت­ های غیرنظامی، هم راستا با الزاماتی که برای رعایت قواعد اساسی حقوق بین­ المللی بشردوستانه در چارچوب کنوانسیون های ژنو دارند، به کار بندند.

مارتین شوپ، مدیر منطقه­ ای کمیته بین ­المللی صلیب سرخ گفت: ما بر تعهدمان بر کمک­ رسانی و حمایت از افراد متأثر از شدت­ گرفتن این درگیری، و همین طور بر ایفای نقش به عنوان یک میانجی بی­ طرف تصریح داریم.

ما از طرف­ ها می ­خواهیم که تمامی تلاش ممکن خود را در هر زمان برای پایبندی به اصول حقوق بین­ المللی بشردوستانه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صلیب سرخ جهانی از طرفین درگیری قره باغ برای عدم حمله به غیرنظامیان

درخواست صلیب سرخ جهانی از طرفین درگیری قره باغ برای عدم حمله به غیرنظامیان