مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-28سياسي

لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا مشکلات آتش نشانان را رفع می کند


با تحقق لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا که با رویکرد پیشگیرانه و هماهنگی بین بخشی تدوین شده، بسیاری از مشکلات در مسیر خدمت صادقانه جوانان آتش نشان رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سعید متقی عصر امروز در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان گرمسار به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: مهم ترین درسی که شهدا برای ما دارند، این است که مسؤولان هیچ شأنی بالاتر از شأن خدمت برای خود قائل نباشند.

وی افزود: با تحقق لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا که با رویکرد پیشگیرانه و هماهنگی بین بخشی تدوین شده است، بسیاری از موانع و مشکلات در مسیر خدمت صادقانه جوانان آتش نشان رفع خواهد شد.

فرماندار گرمسار ادامه داد: امر فرهنگ سازی و آموزش و افزایش مشارکت های مدنی و استفاده از تشکل های مردم نهاد در راستای بهره گیری از جوانان در بحث ایمنی و سلامت مردم شهرستان گرمسار باید مورد توجه قرار گیرد.

متقی بیان کرد: ثمره خدمت در شهرستان گرمسار همدلی و همراهی همه مسؤولان است و همراهی ارکان مدیریت شهرستان در این بازدیدها را به فال نیک می گیریم و امید است این امر در راستای خدمت صادقانه بین مدیران شهرستانی و استان سمنان استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا مشکلات آتش نشانان را رفع می کند

لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی شهر و روستا مشکلات آتش نشانان را رفع می کند