مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-28سياسي

دیدار علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس پیرامون همکاری دو نهاد دیدار و گفتگو کرد.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس پیرامون همکاری دو نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، علی شیرکانی درحاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس با دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس توافقات صورت گرفته در این دیدار مقرر است که میان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و باغ موزه دفاع مقدس تفاهمنامه ای پیرامون توسعه فرهنگ بیمه ای و فرهنگ ایثار و شهادت درمیان جامعه روستایی و عشایری کشور منعقد گردد.

استفاده از ظرفیت های موجود جهت برگزاری رویدادهای مشترک صندوق و باغ موزه دفاع مقدس در روستاها و مناطق عشایری در راستای ترویج بیمه و فرهنگ ایثار، مستند سازی زندگی شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران روستایی و عشایری عضو صندوق جهت برگزاری یادواره گرامیداشت شهدای روستایی و عشایری، برنامه ریزی مشترک جهت معرفی خدمات صندوق برای جامعه ایثارگر روستایی و عشایری از محورهای اصلی این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس

دیدار علی شیرکانی با مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس