مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-28بين الملل

شورای همکاری کشورهای ترک زبان: ارمنستان باید به اشغال پایان بدهد


دبیرکل شورای همکاری کشورهای ترک اعلام کرد که ارمنستان باید بر اساس قطعنامه سازمان ملل متحد به اشغال سرزمین های جمهوری آذربایجان پایان دهد.

- شورای همکاری کشورهای ترک زبان: ارمنستان باید به اشغال پایان بدهد دبیرکل شورای همکاری کشورهای ترک اعلام کرد که ارمنستان باید بر اساس قطعنامه سازمان ملل متحد به اشغال سرزمین های جمهوری آذربایجان پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بغداد عامریف، دبیرکل شورای همکاری کشورهای ترک زبان با انتشار بیانیه از ارمنستان خواست که بدون پیش شرط و بر اساس قطعنامه سازمان ملل متحد باید از تمام سرزمین های اشغالی جمهوری آذربایجان فورا عقب نشینی کند.

در این بیانیه همچنین ضمن ابراز نگرانی از درگیری ها در مرز دو کشور آمده است که شورای همکاری کشورهای ترک بر حاکمیت٬ تمامیت ارضی و مرزهای رسمی جمهوری آذربایجان که در سازمان ملل پذیرفته شده تاکید کرده و بر این اساس خواهان حل و فصل بحران موجود میان دو کشور شده است.

عامریف به دولت و خانواده قربانیان که در حمله ارتش ارمنستان جان باختند، تسلیت گفته و تصریح کرد که شورای همکاری کشورهای ترک از ارمنستان می خواهد که بدون شرط و بر اساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 1993 باید از تمام سرزمین های اشغالی آذربایجان فورا عقب نشینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری کشورهای ترک زبان: ارمنستان باید به اشغال پایان بدهد

شورای همکاری کشورهای ترک زبان: ارمنستان باید به اشغال پایان بدهد