مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-28اقتصادي

طرح جامع شهر تابناک به عنوان دومین شهر جدید فارس به تصویب رسید


طرح جامع شهرجدید تابناک در مجاورت شهرستان لامرد، با جمعیت پذیری 54 هزار نفر در محدوده 677 هکتار و حریم 2607 هکتار برای تامین مسکن و خدمات پشتیبان منطقه ویژه صنعتی انرژی بر و شهرک صنعتی به کارفرمایی شرکت عمران شهرجدید صدرا تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری فارس ، دوازدهمین  جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ، به صورت ویدیو کنفرانسی با دستور تصویب  طرح جامع شهر جدید تابناک در استان فارس  برگزار شد .

معاون عمرانی استانداری فارس در این جلسه  اظهار داشت : طرح جامع شهرجدید تابناک در مجاورت شهرستان لامرد، با جمعیت پذیری 54 هزار نفر در محدوده 677 هکتار و حریم 2607 هکتار برای تامین مسکن و خدمات پشتیبان منطقه ویژه صنعتی انرژی بر و شهرک صنعتی به کارفرمایی شرکت عمران شهرجدید صدرا تهیه شده است.

  محمود رضایی تصریح کرد :  شورای عالی  شهرسازی و معماری ایران در بهمن ماه سال 1396 مکان یابی احداث شهر جدید تابناک در شمال شهر لامرد را مورد بررسی قرار داد .

وی ادامه دا د : به دنبال بررسی انجام شده  و با توجه به صورت جلسه کمیته فنی شورای عالی ، موضوع ضرورت احداث شهر جدید تابناک به منظور مدیریت استقرار جمعیت ناشی از اجرای طرح های صنعتی انرژی بر در شهرستان لامرد به تایید رسید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر تابناک به عنوان دومین شهر جدید فارس به تصویب رسید

طرح جامع شهر تابناک به عنوان دومین شهر جدید فارس به تصویب رسید