مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-28سياسي

پلیس مظهر اقتدار و رافت در جامعه اسلامی است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از پلیس به عنوان مظهر اقتدار شجاعت و رافت در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: همکاران ما با عموم شهروندان کریمانه و مهربانانه و با مجرمان قاطعانه برخورد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جلسه هماهنگی هفته ناجا که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز پلیس خدمتگذار به نماد امنیت، صلح و آرامش در جامعه تبدیل شده و همه همکارانم هدفی جز جلب رضایت مردم ندارند.

وی با قدردانی از زحمات یک سال گذشته ماموران و کارکنان پلیس در صحنه های مختلف، گفت: همه آن ها به هر نوعی که امکان پذیر بود تلاش های زیادی برای پیشبرد امور و بهتر شدن اوضاع انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول یک سال اخیر پلیس ماموریت های زیادی را با موفقیت به انجام رساند که از جمله آن ها می توان به برقراری آرامش در جامعه به دنبال اغتشاشات آبان سال گذشته، حضور در عرصه خدمتگذاری به مردم پس از شیوع کرونا و دستگیری بسیاری از مجرمان که امنیت را با چالش مواجه کرده بودند، اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تلاش های بی وقفه و متعهدانه کارکنان پلیس باعث شده امنیت خوبی در جامعه ایجاد و بسیاری از جرائم در سریع ترین زمان ممکن کشف و مجرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مظهر اقتدار و رافت در جامعه اسلامی است

پلیس مظهر اقتدار و رافت در جامعه اسلامی است