مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-28سياسي

گلریز: 460 کاست دارم که همه آثارم در آنها ضبط شده است


من چیزی نزدیک به 2000 اجرا داشتم و از آنجا که به آرشیو کردن علاقه زیادی دارم 460 کاست دارم که همه کارهایم در آن ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، محمد گلریز خواننده انقلابی که در هفتاد و چهارمین سالگرد تولدش مهمان تلفنی منصور ضابطیان در برنامه پنجشنبه جمعه بود، گفت: امروز به مناسبت تولدم میزبان تنها نوه ام بودم که با من در یک روز متولد شده است! وی با یادآوری حضورش در رادیو هفت آن برنامه را بهترین حضور خود در یک برنامه رادیو تلویزیونی دانست.

گلریز که یکی از خوانندگان برتر دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برجسته ترین موردی که از آن دوران به یاد می آورم اتحاد، همدلی، گذشت و فداکاری همه عزیزانی بود که برای دفاع از میهن عزیزمان قدم برداشته بوده و هیچ یک به دنبال اهداف مالی نبودند و تنها برای رضای خدا و به خاطر مردم و مملکت خود از جان خود مایه می گذاشتند.

من این توفیق را داشتم که در آن دوران در جبهه های نبرد به صورت حضوری برای رزمندگان اسلام برنامه اجرا کنم و صفای دل و بی ریایی آنها را از نزدیک لمس کرده ام و هرگز فراموش نمیکنم.

خواننده سرود بانگ آزادی که صدایش به عنوان میراث شفاهی ایران در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده، درباره تعداد کارهای خود بیان کرد: من چیزی نزدیک به 2000 اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریز: 460 کاست دارم که همه آثارم در آنها ضبط شده است

گلریز: 460 کاست دارم که همه آثارم در آنها ضبط شده است