مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-28سياسي

اختصاص زمین رایگان برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در همدان


مصوبه شورای شهر همدان مبنی بر رایگان شدن زمین برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی تأیید شده و تنها نقل و انتقال سند آن به دانشگاه علوم پزشکی باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری ظهر دوشنبه در بازدید اعضای کمیسیون اقتصاد و گردشگری شورای شهر از روند اجرای مرکز جامع سرطان همدان با تأکید بر اینکه شاهد تغییر و تحولات اساسی در مرکز جامع سرطان همدان هستیم، گفت: با توجه به اینکه کارهای بزرگی در حال انجام است، افق آینده همدان درخشان و امیدبخش دیده می شود.

وی با قدردانی از رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای تزریق بودجه ملی به شهرستان همدان؛ اظهار کرد: ابتدای تابستان امسال 350 میلیارد تومان از پیوست های بودجه ملی نهایی شد که حدود 250 میلیارد تومان دیگر نیز اضافه شد.

وی با تأکید بر اینکه تحقق 100 میلیارد تومان نقدینگی سهم دولت برای مرکز جامع سرطان هم قابل توجه است، گفت: در کشور مشکل نقدینگی وجود ندارد بلکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم تا نیازهای مردم دیده شوند.

فرماندار همدان ادامه داد: مصوبه شورای شهر همدان مبنی بر رایگان شدن زمین برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی امام خمینی (ره) تأیید شده و تنها نقل و انتقال سند آن به دانشگاه علوم پزشکی باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین رایگان برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در همدان

اختصاص زمین رایگان برای احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در همدان