مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-28سياسي

وجود برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ضروری است


فرماندار فومن با تأکید بر اینکه تصمیمات شورای شهر باید با تفکر، اندیشه و بر اساس برنامه اتخاذ شود، افزود: با برنامه ریزی می توانیم شهر را مدیریت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از آتش نشانان فومن با اشاره به سختی و حساسیت کار آتش نشانان، اظهار کرد: قطعاً نبود آتش نشانان در حوادث خسران زیادی به شهرستان فومن تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با حضور در حوادث مجاهدت می کنند، افزود: آتش نشانان اگر به کار خود عشق نورزند قطعاً بازخورد منفی آن در سطح جامعه قابل مشاهده است.

محسنی در ادامه به چهل سالگی دفاع مقدس اشاره و با تاکید بر اینکه شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس امنیت و آرامش ملی را برای ما به ارمغان آورند، گفت: شهدای آتش نشان نیز امنیت اجتماعی را برای مردم به ارمغان می آورند.

وی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت شهری، شهردار و مجموعه شورای شهر فومن به عنوان پارلمان محلی باید در کنار هم باشند، تصریح کرد: فومن ظرفیت های بسیاری دارد که باید برای توسعه، رونق اقتصادی و درآمد زایی از آن بهره برد تا پرسنل شهرداری دغدغه حقوق نداشته باشند.

فرماندار فومن به تخصیص اعتبار به شهرداری این شهر اشاره، تصریح کرد: در سطح مشکلات وجود دارد که شورا و شهرداری باید با همدلی و همکاری این مشکلات را برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ضروری است

وجود برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ضروری است