مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-28سياسي

سفیر جدید ایران در سارایوو استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهور بوسنی و هرزگوین کرد


سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سارایوو امروز استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهور بوسنی و هرزگوین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) طی مراسمی استوارنامه خود را به شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین اعطا کرد.

رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با قدردانی از حمایت های ایران از مردم و کشور بوسنی و هرزگوین از ابتدای استقلال این کشور گفت: ایران کشوری بزرگ و مهم است و روابط دو کشور همیشه در سطح خوبی قرار داشته و دولت بوسنی و هرزگوین از توسعه مناسبات همه جانبه با ایران استقبال می کند.

وی با اشاره به سفر های مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور در سال های اخیر افزود: امیدوارم با برطرف شدن محدودیت های ناشی از پاندمی با قربانیان ناشی از این پاندمی در دو کشور ابراز همدردی کرد.

رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین گفت: امیدوار است ماموریت سفیر جدید ایران سبب توسعه هرچه بیشتر مناسبات و همکاری ها بین دو کشور باشد و نیاز است تا روابط بین ایران و بوسنی بیش از پیش تحکیم یابد.

در این مراسم سفیر جدید کشورمان ضمن ابلاغ سلام روحانی به جعفروویچ تاکید کرد اشتراکات فرهنگی و ظرفیت های فراوان در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر جدید ایران در سارایوو استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهور بوسنی و هرزگوین کرد

سفیر جدید ایران در سارایوو استوارنامه خود را تقدیم رییس جمهور بوسنی و هرزگوین کرد