مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-28بين الملل

سخنگوی حماس: ملت فلسطین در شرایط آغاز انتفاضه ای جدید به سر می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به مناسبت گذشت 20 سال از انتفاضه الاقصی، - سخنگوی جنبش حماس با اشاره به گذشت 20 سال از انتفاضه الاقصی گفت: ملت فلسطین امروز در شرایط آغاز انتفاضه ای جدید به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به مناسبت گذشت 20 سال از انتفاضه الاقصی، گفت: علیرغم گذشت 20 سال از انتفاضه الاقصی، صهیونیست ها همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مسجدالاقصی ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، القانوع اظهار داشت: ملت فلسطین امروز در شرایط آغاز انتفاضه مردمی جدیدی بسر می برد و با قدرت در مقابل اقدامات اشغالگرایان و پروژه های آن ها ایستاده است.

سخنگوی جنبش حماس با اشاره به انتفاضه الاقصی در سال 2000 میلادی، تأکید کرد: انتفاضه الاقصی موجب شکل گیری وحدت ملی میدانی شد و بدین ترتیب اشغالگران متحمل ضربات سنگینی شدند.

وی اظهار داشت: مقاومت همچنان به عنوان تنها گزینه فلسطینینان برای مقابله با متجاوزان و اشغالگریان صهیونیست باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی حماس: ملت فلسطین در شرایط آغاز انتفاضه ای جدید به سر می برد

سخنگوی حماس: ملت فلسطین در شرایط آغاز انتفاضه ای جدید به سر می برد