مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-28بين الملل

ماکرون نسبت به بحران در ناگورنو قره باغ ابراز نگرانی کرد


سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرد، رییس جمهوری فرانسه طی تماس تلفنی با رییس جمهوری این کشور نگرانی خود را از بابت تنش های فزاینده در ناگورنو قره باغ ابراز کرده است.

- سرویس مطبوعاتی ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرد، رییس جمهوری فرانسه طی تماس تلفنی با رییس جمهوری این کشور نگرانی خود را از بابت تنش های فزاینده در ناگورنو قره باغ ابراز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرد: در 27 سپتامبر (6 مهر)، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه با الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان تماس گرفت.

ماکرون اشاره کرد که کشورش نگران درگیری نظامی در خط تماس ارمنستان و آذربایجان است و بر اهمیت حل درگیری از طریق مذاکرات تأکید کرد.

ریاست جمهوری آذربایجان بار دیگر ایروان را به تضعیف فرآیند مذاکرات از طریق طرح ادعاهای حاکمیت در منطقه ناگورنو قره باغ و ایحاد تحریکات نظامی در آنجا متهم کرد.

علی اف همچنین به ماکرون گفت که باکو در مقابل ضدحمله های موفقیت آمیز انجام می دهد و افزود که تصمیم در مورد اینکه بحران چگونه توسعه پیدا کند، بر عهده ایروان است.

در بیانیه ریاست جمهوری آذربایجان آمده، در جریان مکلالمه تلفنی طرفین متعهد شدند که ارتباطاتی از طریق کانال های دیپلمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون نسبت به بحران در ناگورنو قره باغ ابراز نگرانی کرد

ماکرون نسبت به بحران در ناگورنو قره باغ ابراز نگرانی کرد