مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-28پزشكي

کودکان قطعه کامل کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا در میان افراد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: ویروس کرونا در کودکان با رعایت نکردن موازین بهداشتی به دلیل اقتضای سنی با سرعت بالایی در بین آن ها گسترش می یابد و این گروه می توانند به راحتی نقش قطعه کامل کننده زنجیره انتقال ویروس به جمعیت پرخطر، - ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: ویروس کرونا در کودکان با رعایت نکردن موازین بهداشتی به دلیل اقتضای سنی با سرعت بالایی در بین آن ها گسترش می یابد و این گروه می توانند به راحتی نقش قطعه کامل کننده زنجیره انتقال ویروس به جمعیت پرخطر، سالمندان و زنان باردار خانواده را بازی کنند.

دکتر سیده معصومه هاشمی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: متاسفانه تصور نادرستی در جامعه از کاهش اهمیت کرونا در کودکان و نوجوانان در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: براساس آمار و نظر پزشکانی که در سطح شهرستان شیروان به ویزیت و درمان کودکان می پردازند این بیماری به طور شایع در این گروه سنی وجود دارد و در ماه های اخیر به شکل مشکلات تب دار، تنفسی و گوارشی تظاهر یافته است.

هاشمی بیان کرد: در شهرستان شیروان از ابتدای شروع این بیماری تاکنون درصد قابل توجهی از افراد زیر 20 سال مشکوک به کووید 19 که از آنان تست تشخیصی گرفته شد، مثبت بوده اند و این در حالی است که در گروه سنی زیر 18 سال براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان قطعه کامل کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا در میان افراد

کودکان قطعه کامل کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا در میان افراد