مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-28پزشكي

زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند


رییس علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه سه شهرستان زنجان وضعیت خوبی ندارند، گفت: زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی اظهار کرد: شهرستانهای طارم، ماهنشان، ایجرود و خدابنده در وضعیت زرد قرار داشته و سلطانیه هم در وضعیت نارنجی قرار دارد.

رییس علوم پزشکی استان زنجان، از رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در استان انتقاد کرد و گفت: در مجتمع های تجاری، رستوران ها، نانوایی ها، بانک ها، آرایشگاههای زنانه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پایین آمده است.

قزلباش تاکید کرد: در آرامستان های شهر زنجان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار ضعیف است و ما نمی توانیم کاری بکنیم و باید ارگان های مربوطه وارد کار شوند.

وی بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی از اصناف و مجتمع های تجاری توسط اتاق اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد و یادآور شد: حساسیت و بی توجهی مردم به بیماری زیاد شده و با کسی هم تعارف ندارد، بنابراین تنها راه قطع زنجیره این بیماری شوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

قزلباش با بیان اینکه حساسیت مردم نسبت به بیماری شوم کرونا بسیار کم شده و بی توجهی می کنند، گفت: تاکنون بیش از 50 هزار زنجانی نسبت به بیماری کرونا آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند

زنجان، ابهر و خرمدره در وضعیت قرمز قرار دارند