مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-28پزشكي

مرگ 980 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، 980 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس تا کنون، نزدیک به 288 هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، 53 هزار و 141 مورد مثبت شناسایی شده است.

دکتر همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را 48 هزار و 899 نفر اعلام کرد.

این مقام مسؤول در دانشگاه ادامه داد: هم اکنون 761 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 95 بیمار مبتلا به کووید 19 نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

او با اشاره به افزایش موارد بستری مبتلایان به کووید 19 در استان تاکید کرد: موج سوم کرونا ویروس در استان آغاز شده و هم استانی ها آگاه باشند، شدت بیماری کووید 19 روند افزایشی پیدا کرده و بی توجهی به دستورات بهداشتی عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه کماکان استان فارس در وضعیت هشدار به سر می برد، یادآور شد: 8 شهرستان فارس در وضعیت قرمز، 25 شهرستان زرد یا هشدار و سه شهرستان در وضعیت احتیاط یا سفید به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 980 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس

مرگ 980 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس