مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-28اجتماعي

کاهش دما در بسیاری از نقاط کشور/سرمای صفر درجه در بام ایران


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا 9 مهر کاهش دما بین 8 تا 10 درجه در نیمه شرقی کشور و دامنه جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می شود، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز هفتم مهرماه در خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات شرق تهران، استان های ساحلی خزر و خراسان رضوی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز همچنین در ارتفاعات کرمان، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز وزش باد در سواحل خزر شدت یافته است و دریای خزر مواج است، همچنین امروز در دامنه های جنوبی البرز در استان های سمنان، تهران، قزوین، قم، شمال استان مرکزی و نیمه شمالی اصفهان، خراسان جنوبی و نوار شرقی خراسان رضوی و کرمان  وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیاییان اضافه کرد: از امروز تا چهارشنبه 9 مهر کاهش دما بین هشت تا 10 درجه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور همچنین دامنه های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می شود و در همین مدت کاهش دما بین 4 تا 6 درجه در شمال غرب، سواحل شمالی کشور، غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت و از پنج شنبه تا اوایل هفته آینده در این مناطق افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما در بسیاری از نقاط کشور/سرمای صفر درجه در بام ایران

کاهش دما در بسیاری از نقاط کشور/سرمای صفر درجه در بام ایران