مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28دانش

خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص کشور و پایداری بیماری کووید- 19 و تعطیلی بسیاری از خوابگاه ها، - با توجه به شرایط خاص و تعطیلی بسیاری از خوابگاه ها، معاونت دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس خوابگاه گلشن را تعمیر و بازسازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص کشور و پایداری بیماری کووید- 19 و تعطیلی بسیاری از خوابگاه ها، معاونت دانشجویی در نظر دارد نسبت به تعمیر و بازسازی خوابگاه گلشن اقدام نماید.

دانشجویان ساکن خوابگاه گلشن باید حداکثر تا 11 مهرماه 99 نسبت به تخلیه و تحویل واحد محل سکونت در خوابگاه دانشجویی اقدام نمایند.

انتقال به شهرستان توسط دانشجو، انتقال به شهرستان توسط نماینده دانشجو و جمع آوری و ارسال پستی به شهرستان توسط اداره با هماهنگی دانشجو از روش های انتقال وسایل دانشجویان می باشد.

خاطرنشان می شود، مدیریت دانشجویی پس از انقضای مهلت مقرر با نظارت حراست دانشگاه نسبت به جمع آوری، بسته بندی و انتقال وسایل دانشجویان به انبار مدیریت امور دانشجویی اقدام خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می شود

خوابگاه گلشن دانشگاه تربیت مدرس به منظور تعمیر و بازسازی تخلیه می شود