مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28دانش

تجمع دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران مقابل وزارت علوم


تعدادی از دانشجویان بسیجی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در اعتراض به عملکرد معاون فرهنگی دانشجویی پردیس مقابل وزارت علوم تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعدادی از دانشجویان بسیجی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در اعتراض به عملکرد معاون فرهنگی پردیس، تعطیل شدن جلسات فرهنگی دانشگاه و عدم پاسخگویی مسئولان ذی ربط امروز مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع کردند.

چندی پیس بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در نامه ای به وزیر علوم خواستار عزل معاون فرهنگی دانشجویی پردیس شدند.

بخشی از متن این نامه بدین شرح است: جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری- تا کی مسئولین مجموعه های تحت نظر شما قصد دارند از عملکرد ضعیف و تخلفات معاونین خود دفاع کنند؟ چه زمانی و با چه عملی ناکارآمدی این مسئولان برایتان محرز می شود تا اقدامی صورت دهید؟ سکوت در مقابل این پرسش ها معنایی جز چشم پوشی از واضحات و تخلف و کم کاری معاون فرهنگی دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران و به تبع آن ضعف عملکرد سایر مسئولین تحت حوزه وزارت علوم ندارد.

تمام این موارد و بحث ها و مسائل نشان داد پاسخگویی مسئولین در قبال معضلات و پیگیری آن ها تنها یک توهم است و برای تحقق آن باید مدت ها به انتظار بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران مقابل وزارت علوم

تجمع دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران مقابل وزارت علوم