مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-28ورزشي

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: کرونا تغییر چهره داد و از موج سوم هم گذشت


کرونا تغییر چهره داد و از موج سوم هم گذشت رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نمودارهای ورود و خروج و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد که کار از موج اول، دوم و سوم گذشت و با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم؛ روند همه‌گیری ادامه دارد و هر روز با شرایط جدیدی مواجه می‌شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عباسعلی کریمی در نشست هیات‌رییسه این دانشگاه با روسای بیمارستان‌های وابسته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس قطعه روشنی از تاریخ کشور است.

کسانی که تجربه آن دوران را دارند با تلخی‌ها و شیرینی‌ها، داشته و نداشته‌های آن دوران آشنا هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما نه در روز، نه در هفته و نه در ماه، بلکه در سال دفاع دیگری هستیم و باید همه ذهن و توان خود را برای دفاع مقدس فعلی و اقتصاد، آب‌وخاک و داشته‌های ملت بگذاریم.

وی تاکید کرد: این دفاع به‌مراتب بزرگ‌تر و سخت‌تر از آن دوران است و نیاز به سربازان تخصصی‌تر و پشتوانه اقتصادی بیشتری دارد لذا در هر جایگاهی که در خدمت به مردم و کشور هستیم باید قدر آن را بدانیم و افرادی که مسوولیت بیشتری دارند؛ وظایف سنگین‌تری برعهده دارند و کوچک‌ترین برخورد و خطا در تصمیم‌گیری‌آنها ثبت می‌شود و سال‌های بعد آیندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: کرونا تغییر چهره داد و از موج سوم هم گذشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: کرونا تغییر چهره داد و از موج سوم هم گذشت