مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-28ورزشي

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!


با وجود اینکه رقم دستمزد مربی تیم ملی فوتسال در مقایسه با فوتبال ناچیز است، فدراسیون فوتبال همین دستمزد را هم پرداخت نکرده است.

- با وجود اینکه رقم دستمزد مربی تیم ملی فوتسال در مقایسه با فوتبال ناچیز است، فدراسیون فوتبال همین دستمزد را هم پرداخت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها بحث جدایی محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال از کادر فنی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی پسند مهمترین خبر اطراف تیم ملی فوتسال است و حتی ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی نیز نسبت به پرداخت نشدن دستمزد کادرفنی اعتراض کرد.

ناظم الشریعه گفت که وقتی برای فوتبال میلیاردها تومان هزینه می شود نباید دستمزد مربیان تیم ملی فوتسال با تاخیر پرداخت شود.

پس از کناره گیری هاشم زاده از تیم ملی، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ابتدا گفت که او استعفا نکرده اما بد نیست بدانید که هاشم زاده و دیگر مربیان تیم ملی قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند که بخواهند استعفا کنند.

فدراسیون فوتبال از ابتدای سال 99 برای تمدید قرارداد با مربیان تیم ملی فوتسال تعلل کرده و هاشم زاده در شرایطی عطای ماندن در تیم ملی را به لقایش بخشید که قرارداد سال 99 بسته نشده است.

از سوی دیگر او با طلبی 160 میلیون تومانی راهی اصفهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!

دستمزد مربی تیم ملی فوتسال نزدیک خط فقر!