مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-28فناوري

اقتصاد دیجیتال جایگزینی برای اقتصاد نفتی/ پیگیری ایده تا پدیده


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: در آینده ای نه چندان دور، اقتصاد دیجیتال جایگزینی برای اقتصاد نفتی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرزاد ظهر دوشنبه در آیین امضای قرارداد شناسایی، ارزیابی و آموزش شرکت های نوپای استارتاپی در حوزه کسب و کار الکترونیک و ایجاد مرکز ایده تا پدیده مابین شرکت پست و یکی از شرکت شتابدهنده دانش بنیان در استان گفت: اقتصاد دانش بنیان از جمله مواردی است که بارها در جوامع رسانه ای مطرح شده اما متأسفانه تاکنون نتوانسته به درستی در بین مردم تعریف شده و جایگاه خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: جامعه با اصطلاح اقتصاد دیجیتال آشنا بوده و بارها در متن سخنرانی مدیران و دیگر مسئولان هم مطرح شده است اما کمتر کسی با اصل موضوع اقتصاد دیجیتال آشنایی دارد در حالی که اقتصاد دیجیتال خواه ناخواه در آینده نزدیک جایگزین اقتصاد نفتی خواهد شد.

فرزاد افزود: در یک دوره ای، مفهوم پول با اسکناس ها درک می شد اما حالا شاید آن را تنها بتوان یک عدد دانست که به طور مثال در انتهای ماه با دریافت پیامکی، واریز آن به حساب فرد اعلام می شود که به این ترتیب مفهوم پول به مفهوم واقعی آن در حال نزدیک شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دیجیتال جایگزینی برای اقتصاد نفتی/ پیگیری ایده تا پدیده

اقتصاد دیجیتال جایگزینی برای اقتصاد نفتی/ پیگیری ایده تا پدیده