مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-28پزشكي

اعمال محدودیت های کرونایی ضروری است


با توجه به آسیب پذیری استان، اعمال محدودیت ها و سیاست های مقابله ای پس از تأیید ستاد ملی کرونا ضروری است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به آسیب پذیری استان، اعمال محدودیت ها و سیاست های مقابله ای پس از تأیید ستاد ملی کرونا ضروری است.

اسفندیار تاجمیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود کشور به پیک سوم کرونا و افزایش سه برابری در شاخص ها، اظهار کرد: با توجه با آمارهای منتشر شده از دانشگاه علوم پزشکی 10 درصد بیماران بستری فوت می کنند و کمتر از 20 درصد ظرفیت بیمارستان ها برای پذیرش بیماران خالی است که با توجه به آسیب پذیری استان اعمال محدودیت ها و سیاست های مقابله ای پس از تأیید ستاد ملی کرونا ضروری است.

وی با تأکید بر احتمال تعطیلی بیش از یک هفته و اعمال محدودیت ها در شهرستان، افزود: در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان شاهین شهر و میمه تعطیلی یک یا دو هفته ای را تجربه خواهد کرد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در شاهین شهر و میمه، ادامه داد: با توجه به نظر پزشکان مبنی بر امکان انتقال ویروس کووید 19 و خسارت بالا در جابجایی های دسته جمعی از نقطه ای به نقطه دیگر و با توجه به ممنوعیت پیاده روی اصلی اربعین هرگونه پیاده روی داخلی در سطح شهرستان ممنوع است، همچنین ادارات، نهادها و سازمان ها با ایجاد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی ضروری است

اعمال محدودیت های کرونایی ضروری است