مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-28اقتصادي

جهش تولید یعنی بزرگتر شدن سفره کارگران


یک مقام مسئول کارگری تعطیل شدن کارخانه را موجب تحمیل هزینه های بسیار به جامعه و اقتصاد دانست و گفت: جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که سفره کارگران بزرگتر و پررنگتر شود و با انگیزه و روحیه مضاعف به کار و تلاش در مجموعه های تولیدی بپردازند.

- یک مقام مسئول کارگری تعطیل شدن کارخانه را موجب تحمیل هزینه های بسیار به جامعه و اقتصاد دانست و گفت: جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که سفره کارگران بزرگتر و پررنگتر شود و با انگیزه و روحیه مضاعف به کار و تلاش در مجموعه های تولیدی بپردازند.

هادی ابوی ـ در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر حمایت از کارگران کارخانه ها و حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: یکی از مشکلات تولید عدم حمایت سیستم بانکی است وقتی تولیدکننده نمی تواند وام بانک را پرداخت کند بلافاصله کارخانه بسته می شود و با این کار یک خانواده از نان خوردن می افتد و کارگر خانه نشین می شود.

وی اصلاح و بازنگری قوانین بانکی را خواستار شد و گفت: اگر کارخانه ها بسته شوند امرار معاش خانوارهای کارگری به خطر می افتد و قدرت معیشت آنها تنزل می یابد، از آن طرف درآمدهای دولت نیز محقق نمی شود و تولید داخلی دچار وقفه می شود.

ابوی به پیامدهای رکود و تعطیلی کارخانه ها اشاره کرد و گفت: بیکار شدن کارگر تبعات زیادی برای جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید یعنی بزرگتر شدن سفره کارگران

جهش تولید یعنی بزرگتر شدن سفره کارگران