مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-28دانش

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و برخط به دانشجویان، - مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امکان درخواست و اخذ گواهی اشتغال به تحصیل در پیش خوان خدمت سامانه جامع گلستان دانشگاه پیام نور فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و برخط به دانشجویان، امکان درخواست و اخذ گواهی اشتغال به تحصیل در پیش خوان خدمت سامانه جامع گلستان به نشانی reg.

pnu.

ac.

ir فراهم شد.

بهروز افزود: آن دسته از دانشجویانی که متقاضی صدور گواهی اشتغال به تحصیل هستند می توانند پس از ثبت درخواست و طی مراحل ذیل، گواهی اشتغال به تحصیل خود را دریافت کنند.

1- درخواست دانشجو: اگر نوع درخواست در گزینه ها مشخص شده دانشجو یکی از موارد را انتخاب و در غیر این صورت گزینه سایر را انتخاب می کند.

در قسمت شهر و اداره محل ارسال نیز عنوان شهر و اداره مربوطه را تایپ می کند.

2- تایید کارشناس خدمات آموزشی مرکز / واحد 3- تایید ریاست مرکز / واحد 4- چاپ گواهی شماره و امضاء شده توسط ریاست مرکز / واحد (چاپ می تواند توسط دانشجو نیز انجام شود) 5- در صورت نیاز به ممهور به مهر شدن گواهی های چاپ شده، گواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری ارائه می شود

گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری ارائه می شود