مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-28بين الملل

تخصیص روزانه دو پرواز خطوط هوایی عراق برای بازگرداندن شهروندان عراقی


وزارت حمله و نقل عراق اعلام کرد که از فردا روزانه دو پرواز توسط خطوط هوایی عراق میان ایران و عراق برای بازگشت شهروندان عراقی به کشور خود انجام خواهد شد.

- وزارت حمله و نقل عراق اعلام کرد که از فردا روزانه دو پرواز توسط خطوط هوایی عراق میان ایران و عراق برای بازگشت شهروندان عراقی به کشور خود انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از السومریه نیوز، ناصر حسین الشبلی، وزیر حمل و نقل عراق امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که از فردا روزانه دو پرواز میان عراق و جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت شهروندان عراقی به کشور خود انجام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که درپی تصمیم مقامات جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعلیق پروازها میان ایران و عراق از تاریخ 2020/9/25 تا 2020/10/8 خطوط هوایی عراق دو پرواز مستقیم به ایران برای بازگشت شهروندان عراقی سرگردان در آن کشور اختصاص داده است.

وزیر حمل ونقل عراق در این بیانیه اعلام کرد که مجوزهای رسمی از سوی مقامات ایرانی و عراقی برای انجام این پرواز ها صادر شده است، بنابراین روزانه دو پرواز از تهران و مشهد به فرودگاه های بغداد و نجف اشرف با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و هماهنگی با طرف های ذیربط انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص روزانه دو پرواز خطوط هوایی عراق برای بازگرداندن شهروندان عراقی

تخصیص روزانه دو پرواز خطوط هوایی عراق برای بازگرداندن شهروندان عراقی