مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-28ورزشي

رامین حسین وند” بر صندلی ریاست هیات نجات غریق هرمزگان تکیه زد


مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان هرمزگان صبح امروز(هفتم مهرماه) برگزار و در پایان رامین حسین وند به عنوان سکاندار این هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.

- "رامین حسین وند” بر صندلی ریاست هیات نجات غریق هرمزگان تکیه زد ایسنا/هرمزگان مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق استان هرمزگان صبح امروز(هفتم مهرماه) برگزار و در پایان رامین حسین وند به عنوان سکاندار این هیات به مدت چهار سال انتخاب شد.

فرجام دانش، داوطلب رییس هیات نجات غریق استان هرمزگان در این مجمع گفت: تنها سازمان آتش نشانی کشور هستیم که ایستگاه نجات غریق ساحلی داریم و این موضوع برای نخستین بار در بندرعباس رقم خورد.

وی با بیان اینکه مدرسه غواصی آتش نشانی بندرعباس به عنوان مرکز آموزش کل امدادگران کشور انتخاب شد، تصریح کرد:حوادث دریایی و ساحلی بندرعباس را آتش نشانی بندرعباس بر عهده دارد و در این مدت در بحث نجات غریق توانسته ایم گام هایی برداریم که برخی از آن ها در کشور برای نخستین بار رقم خورده است.

دانش بیان کرد: اگر مسئولیتی بر عهده گرفته ام همواره تلاش کرده ام موفقیت و ارتقا را سرلوحه قرار داده ام و از تکواندو تا آتش نشانی تلاش برای نمونه شدن و الگویی برای سراسر کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامین حسین وند” بر صندلی ریاست هیات نجات غریق هرمزگان تکیه زد

رامین حسین وند” بر صندلی ریاست هیات نجات غریق هرمزگان تکیه زد