مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-28سياسي

ضرورت ایجاد شبکه فیبر نوری در تبریز/ انتقاد از نبود زیرساخت ها


اعضای شورای شهر تبریز بر لزوم مطالعات بیشتر در زمینه همکاری با شرکت های خصوصی برای ایجاد فیبر نوری در تبریز تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر بهشتی صبح امروز در جلسه شماره 200 شورای اسلامی شهر که به صورت مجازی برگزار شد و دستور دوم جلسه لایحه شهرداری تبریز مبنی بر صدور مجوز حفاری جهت ایجاد بستر فیبر نوری در قالب اعتبارات بودجه مصوب سال جاری با قید یک فوریت بود گفت: طرح با حضور کارشناسان بررسی شده است این قرارداد دو قسمت دارد، در یک قسمت مجوز حفاری به ایرانسل، به متراژ 180 کیلومتر داده می شود و در قسمت دوم نیز حفاری مابقی 220 کیلومتر برای اجرای شهر هوشمند با بررسی شرکت های fcp است.

سونیا اندیش رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص با بیان اینکه این موضوع یک موضوع ساده حفاری نیست و ایرانسل از این محل درآمد دارد گفت: ایرانسل بخش خصوصی است و با ترک تشریفات این کار را نکنیم چراکه این موضوع می تواند به یک درآمد پایدار تبدیل شود، از اعضای شورا و شهرداری می خواهم موضوع را به حفاری تقلیل ندهیم چراکه این موضوع بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه چرا این موضوع به کمیسیون عمران ارجاع نشده است گفت: موضوع متأسفانه ضد و نقیض ارائه شد که لازم است یکبار دیگر به صورت شفاف و مشخص توضیح داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شبکه فیبر نوری در تبریز/ انتقاد از نبود زیرساخت ها

ضرورت ایجاد شبکه فیبر نوری در تبریز/ انتقاد از نبود زیرساخت ها