مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-28سياسي

ناجا بعد از کادر درمانی بیشترین شهید را برای مقابله با کرونا داده است


فرمانده نیروی انتظامی تأسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها دانست و گفت: همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

- فرمانده نیروی انتظامی تأسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها دانست و گفت: همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروی انتظامی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی - دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران، تعدادی از مسئولان و معاونان لشکری، کشوری و جمعی از نمازگزاران و فعالان فرهنگی در مسجد غدیر خم (ضرابخانه) برگزار شد، خاطر نشان کرد: ان شاء الله بتوانیم راه شهدای گرامی و ایثارگران عزیز دوران دفاع مقدس را ادامه بدهیم و درود می فرستیم بر روح بلند و ملکوتی شهدا خصوصا شهدای این محل؛ الحمدالله نمازگزاران و اهالی این محل در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دوران دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا کردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همانگونه که از نام دفاع مقدس مشخص است ما در دوران هشت ساله در حال دفاع بودیم، یادآور شد: نام دفاع مقدس برگرفته از هشت سال دورانی است که رزمندگان اسلام جانانه با نثار خون در برابر دژخیمان بعثی برای دفاع از میهن اسلامی ایستادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا بعد از کادر درمانی بیشترین شهید را برای مقابله با کرونا داده است

ناجا بعد از کادر درمانی بیشترین شهید را برای مقابله با کرونا داده است