مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-28سياسي

ماجرای ماموریت های یک گروه جهادی/ اینجا خبری از تجملات نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روزگاری نه چندان دور  افرادی برای مبارزه با دشمن بیگانه پا به جبهه مبارزه و نبرد گذاشتند و امروز هم رزمندگانی از همان جنس در جبهه ای دیگر احساس مسؤولیت کرده و با حضور در مناطق محروم گرد و غبار محرومیت از چهره روستاها و ساکنان آن می زدایند.

این داستان روایت دلیرمردانی است که دل از خانه و کاشانه کنده اند و با حضور در مناطق محروم سعی می کنند تا لبخند را بر لبان کسانی بنشانند که مانند برخی ها نتوانستند سهم شان را سفره انقلاب بردارند.

اینان دلشان به حقوق نجومی و حساب های میلیاردی خوش نیست.

رفتارشان بسیار عجیب است بستن کوله های کوچک که تنها شامل وسایل ضروری سفر است آن هم سفری که قرار است روزها طول بکشد اما چرا بار سفرشان کم است؟ فلسفه وجودی این انسان ها در دنیای شلوغ و پرزرق و برق ما نشان از آن دارد که هنوز هم هستند کسانی که شادی دلشان حقوق نجومی، ویلای شمال و حساب های میلیاردی نباشد، اینان شادی دلشان را با خنده چهره های گندم گون و آفتاب سوخته گره زده اند.

ناخودآگاه این سؤال را می پرسم پاسخ شان برایم عجیب است؛ آن چه که با خود می آوریم کوله بارمان را سنگین خواهد کرد، اما سوغات بازگشت از مناطق محروم که مردمانش جز طعم تلخ نداری و محرومیت طعم دیگری را نچشیده اند چیست؟ آن چه که با خود می آوریم کوله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ماموریت های یک گروه جهادی/ اینجا خبری از تجملات نیست

ماجرای ماموریت های یک گروه جهادی/ اینجا خبری از تجملات نیست