مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-28سياسي

خطر در کمین میراث 150 ساله کرمانشاه


نام نان برنجی با کرمانشاه عجین شده، لذا نباید به خاطر کج سلیقگی و فرصت طلبی عده قلیلی سودجو، اجازه داد این سوغات معروف 150 ساله تخریب و یا تضعیف شود.

- ایسنا/کرمانشاه عضو انجمن بازاریابی ایران گفت: نام نان برنجی با کرمانشاه عجین شده، لذا نباید به خاطر کج سلیقگی و فرصت طلبی عده قلیلی سودجو، اجازه داد این سوغات معروف 150 ساله تخریب و یا تضعیف شود.

دکتر لطیف امامی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیشینه 150 ساله نان برنجی کرمانشاه، اظهار کرد: این شیرینی محلی یکی از سوغات های پرطرفدار کرمانشاهیان و بخشی از فرهنگ مردم این استان است که شهرتی فراگیر دارد.

وی تصریح کرد: نه تنها در ایران، بلکه حتی در خارج از مرزهای کشورمان هرگاه نام کرمانشاه به زبان می آید، ناخودآگاه در کنار میراث های باستانی ارزشمند و گرانسنگی همچون کتیبه بیستون و تاق بستان، نان برنجی هم به سرعت در ذهن تداعی می شود.

عضو انجمن بازاریابی ایران با بیان اینکه در ایران کمتر کسی است که مزه و طعم شیرینی های نان برنجی و کاک را نچشیده باشد، گفت: هرچند همه نان برنجی را به نام کرمانشاه می شناسند، اما پخت این شیرینی در برخی مناطق دیگر ایران نیز انجام می شود، با این وجود همه، به هر نحو برای اعتبار، بازاریابی و جذب گردشگران در پی آن هستند تا کیفیت، عطر و مزه محصول خود را با نان برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر در کمین میراث 150 ساله کرمانشاه

خطر در کمین میراث 150 ساله کرمانشاه