مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-28ورزشي

المپیاد جهانی ریاضی2020 روسیه؛ دانش آموزان ایرانی افتخار آفریدند


سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از کسب شش مدال رنگارنگ جهانی توسط تیم ملی دانش آموزی المپیاد علمی ریاضی جمهوری اسلامی ایران و پنج پله صعود رتبه تیمی کشور در شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی 2020 روسیه خبر داد.

- جی پلاس، روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: تعطیل شدن مدارس و ادامه آموزش به صورت مجازی حالا شرایط متفاوتی را برای دانش آموزان پدید آورده است؛ شرایطی که کودکان و نوجوانان را از بستر اجتماعی مدرسه دور می کند و می تواند مسائل روحی و عاطفی برای آنها به وجود بیاورد.

دکتر علی صاحبی، روانشناس و مدرس دانشگاه در سومین نشست خیر و خرد با بررسی چالش های پیش روی دانش آموزان، توصیه هایی برای والدین برای گذر از این وضعیت ارایه کرد.

سومین نشست خیر و خرد با عنوان تحصیل دانش آموزان در ایام کرونا: چالش ها و فرصت ها در تاریخ یکم مهر 1399 در مشهد برگزار و با توجه به شیوع کرونا، این برنامه به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه های اجتماعی اجرا شد.

در این نشست، دکتر علی صاحبی، روانشناس و مدرس دانشگاه سخنران اصلی جلسه و مریم تقوی، مدیر دارالاکرام شعبه مشهد به بیان چالش ها و مشکلات آموزشی دانش آموزان در دوران شیوع کرونا پرداختند.

تقوی در ابتدای این نشست صاحبی با اشاره به آثار مهم و قابل توجه ویروس کرونا بر زندگی اجتماعی انسان ها گفت: مسائل آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد جهانی ریاضی2020 روسیه؛ دانش آموزان ایرانی افتخار آفریدند

المپیاد جهانی ریاضی2020 روسیه؛ دانش آموزان ایرانی افتخار آفریدند