مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-28ورزشي

سرپرست سازمان لیگ تکواندو: لیگ متمرکز و در روزهای کمتری برگزار می شود


برای حضور در مسابقات لیگ کیوروگی رده­ های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا کنون نزدیک به 30 تیم در مجموع زنان و مردان نسبت به پیش ثبت­ نام خود اقدام کرده اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس، محسن تمجید درباره اینکه امروز (دوشنبه 7 مهرماه) آخرین مهلت پیش ثبت نام تیم ها برای شرکت در لیگ تکواندو است، اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات لیگ کیوروگی رده­ های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا کنون نزدیک به 30تیم در مجموع  زنان و مردان نسبت به پیش ثبت­ نام خود اقدام کرده اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

تعدادی از تیم ها، اولین حضور خود را در لیگ کشور تجربه می­ کنند که این موضوع نوید حضور چهره­ها و استعدادهای جدید را در ورزش المپیکی تکواندو می­دهد.

وی افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ستاد ملی مقابله با است، تصریح کرد: تعداد نهایی تیم ها باید به ستاد اعلام شود.

بر همین اساس به تیم هایی که قصد حضور در مسابقات لیگ را دارند توصیه می­ کنم تا قبل از اتمام مهلت، پیش ثبت­ نام خود را انجام داده چرا که تمدید مهلت بعید به نظر می ­رسد.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو که با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در پایان با اشاره به اینکه به امید خدا طی چند روز آینده مجوز رسمی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان لیگ تکواندو: لیگ متمرکز و در روزهای کمتری برگزار می شود

سرپرست سازمان لیگ تکواندو: لیگ متمرکز و در روزهای کمتری برگزار می شود